Feeds:
Posts
Comments

Archive for June 22nd, 2009

Si mi-am predat si licenta. O senzatie ciudata ma invaluie, de sfarsit de drum, de terminare. S-a mai incheiat un capitol. S-au mai scurs 4 ani, pe care sincer, la inceput ii vedeam ca o eternitate. Dar nu… timpul trece si e bine daca il facem sa treaca in favoarea noastra. Parerea mea e ca bine daca in 4 ani am construit ceva. Si eu cred ca am construit: o diploma, o meserie.

Imi aduc aminte ca acum 4 ani distanta dintre Cluj si Oradea mi se parea imposibil de masurat. Mama zicea ca ” O sa treaca cum ai zice Hon-daaaa!”. Pe mine ma umfla plansul, acum ma umfla rasul. Trebuie sa recunosc, pe World Wide Web ca MAMA A AVUT DREPTATE.

Si au trecut anii ca un zbor mai mult sau mai putin lin. Am avut parte de bucurii, dezamagiri, surprize, socuri, zvonuri, vorbe pe la colturi de coridoare, informatii pe sub mana, profesori care mai de care mai diferiti. Am ras foarte mult si trebuie sa recunosc ca ultimul an a fost si cel mai frumos. Pana la urma toate s-au terminat cu bine, ce a fost inceput acum s-a si terminat. Imi pare rau ca deja se termina, poate daca eram la medicina sau arhitectura gandeam altfel 😛 .

Oricum…licenta e gata, asteptarea se apropie de sfarsit cu fiecare secunda. Saptamana asta totul se termina oficial, dupa aproape 2 saptamani de pregatiri pentru salt.

Le urez tuturor colegilor succes, la orice comisie ar fi, totul va fi bine pana la urma. Succes in viata si spor in toate! 🙂

P.S.  Sunt la comisia 2.

Read Full Post »